Kontakta oss

Kontakta oss gärna med dina frågor.


Om oss

Vi på Topline Profil AB arbetar sedan 1988 enligt devisen "BE YOUR BRAND". Det ska synas på utsidan och kännas på insidan när man är sitt varumärke.

Att synas genom tydlig profilering betyder i marknadskommunikationen allt mer för att nå framgång hos kunder, medarbetare och andra intressenter i omvärlden.

Topline AB
Box 65
51821 Sandared

Organisationnummer 556461-6893
Frågor & Svar
Jag önskar betala med faktura.

Om du öppnar ett konto i shopen blir du beviljad till att handla på faktura. (Öppna konto Här. Se till att alltid vara inloggad när du beställer varor mot faktura. Privatpersoner kan enkelt betala med Swish, Mastercard, Visa eller mot faktura genom NETS. Mer information hittar du i kassan

Erbjuder ni andra produkter än det som finns på hemsidan?

Vi kan alltid hjälpa dig att leta fram andra typer av produkter eller hjälpa till med specialproduktion.

Hur lång är leveranstiden på era produkter?

Normal leveranstid är 5 arbetsdagar. (gäller produkter i lager) Vi kan alltid hjälpa till med snabbare leveranser. Hör gärna av er till 033-205900 så hjälper vi till. Varor som skall nyproduceras (beställningsvaror) är normalt leveranstid 3-4 veckor.

Hur går jag tillväga vid returer/reklamationer?

Kontakta kundsupport omgående när en leverans innehåller skadade eller felaktiga varor. Gäller även vid eventuella byten av varor/storlek på kläder. Returnera aldrig varor utan att först kontakta kundsupport.

Allmänna villkor
Beställning

Beställningar tas emot via hemsida, e-post och telefon.

Priser

Samtliga priser är angivna i SEK exklusive moms. En beställning bekräftas alltid genom en orderbekräftelse.

Fraktkostnader

Ni uppger ert mottagarkonto på posten under användare. Vi skickar varorna mot det konto som är kopplat till ert kostnadställe. Privatpersoner betalar en fraktkostnad som presenteras i kassan.

Betalningsvillkor

Faktura 30 dagar Netto. Privatpersoner kort eller Swish.

Leveranstider

Normal leveranstid är 5 arbetsdagar. Kontakta oss vid snabba leveranser.

Avgifter

Inga faktureringsavgifter, expeditionsavgifter eller liknande förekommer.

Kundens ansvar

Kontrollera att översänt korrektur är korrekt & att kontrollera att godset är levererat enligt beställning. Eventuella fel & skador meddelas omgående och senast 7 dagar efter leverans.

Reklamation/Returer

Kontakta kundsupport omgående när en leverans innehåller skadade eller felaktiga varor. Returnera aldrig varor utan att först kontakta kundsupport

Ångerrätt

Som privatperson har du rätt till 14 dagars ångerrätt. Kontakta kundsupport innan retur för att erhålla en retursedel.



Anna Hellsten

Key Account Manager
0708 889981
E-post

Sandra Axelsson

Kundsupport
0708-88 99 54
E-post